search Box

Home » » O Hayat Benim 1.Bölüm Fragmanı izle

O Hayat Benim 1.Bölüm Fragmanı izle


2004’ten 2012’ye kadar “Aşk Oyunu”ndan “Merhaba Hayat”a, “Kerem ile Aslı”dan “Tövbeler Tövbesi”ne birçok TV filmi ve dizisinde oyunculuk yapan şarkıcı Keremcem, 2014’ün ilk günlerinde yeni bir dizi için kamera karşısında olacak.

Pastel Film – Yaşar İrvül’ün FOX için çekeceği dizinin adı “O Hayat Benim”…

Keremcem, Ezgi Asaroğlu, ,Yeşim Ceren Bozoğlu,Ahu Sungur,Sinan Albayrak ve Ceren Moray’ın başrolünü oynayacağı dizinin yönetmen koltuğunda tanıdık bir isim var.

Kim mi?

“Fatih” dizisinin başrol oyuncusu Mehmet Akif Alakurt’un set ekibine uyguladığı şiddeti protesto etmek için yıllarca çalıştığı Medyapım’dan istifa eden Merve Girgin...
Gül Abus Semerci, Özer Çetinel, Ayşe Bengi, Elif Karakevik ve Yelda Eroğlu’dan oluşan ekibin senaryosunu yazdığı dizinin konusu ise şöyle ;

Kısaca bir sınıf atlama ve intikam hikayesi olarak özetlenebilecek “O Hayat Benim”de Keremcem, yurtdışında okumuş “Efe” adlı holding CEO’sunu, Ezgi Asaroğlu ise bir yandan üniversitede okurken diğer yandan okul harçlığını çıkarmak için pastanede çalışan “Zeynep” olarak kamera karşısına geçecek.

O Hayat Benim,16 Şubat Pazar 19.45'te FOX'ta başlıyor... O Hayat Benim Fragmanı izle, O Hayat Benim izle, O Hayat Benim 1.Bölüm Fragmanı izle, O Hayat Benim 1.Bölüm izle
Share this article :

Yorum Gönder